torsdag 29 maj 2014

Inhemsk och ekologisk pizza?

Inhemsk och ekologisk pizza, anyone?

https://www.youtube.com/watch?v=sZoBjwAAcR8

Ville bara meddela åt mina läsare, som kanske inte vanligtvis är Kotipizza-kunder, att det nu finns ekopizzor på Kotipizza! En vegetarisk med mozzarella o basilika, en med griskött och en med nötkött. Till stor del (61 %) inhemska varor, och enligt Kotipizza 100 % ekoråvaror! Jag tycker det låter som en superfin idé, och tycker det är urbra att ett ganska vardagligt och för många bekant varumärke vill erbjuda mer ekostuff. Jag har inte hunnit testa själv, och nån på FB sade att vegepizzan är ganska tråkigt, så jag kanske skulle sätta till extra ost och sallad eller nåt, men det är absolut nåt jag ska försöka hinna pröva! Skriv gärna en kommentar ifall du kommit dig för att testa dethär!

Uppdatering 1.6:
Jahaja, tanken var god, men jag hann inte ens testa den förrän den försvunnit från utbudet. Bu för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar