onsdag 27 februari 2013

Cassie does it again: Världens enklaste kakor

Onsdag. Skola, hushåll, sångövning med damerna på kvällen. Aj Fänin, man ska ju ha med sig nåt också... Vilket suveränt tillfälle att testa ett annat av Cassies tvåingrediens-recept! Dessutom har jag ryktesvägen hört att de här lär vara smarriga... Jag mosade just ihop en sats (men jag gjorde dubbel, för av en banan får man inte kakor åt särskilt många sångare), och lade in i ugnen. Det blev ungefär 16 ganska små kakor, och en som jag gjorde i micron bara för att testa. Och NAMI vad gott det var! Det här lär nog bli en räddare i nöden för såna här tillfällen :D Dessutom skulle det ju vara superenkelt att hacka i lite mörk choklad, kanske lite kakaopulver, nötter eller bär eller annat mums. Jag gjorde mina helt utan russin, och jag är lite nervös för att jag ska sätta i mig halva satsen före själva sjungandet kommit igång ;) Men nåja, PRÖVA DETHÄR eller var en tråkmåns!



//Inna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar