fredag 26 juli 2013

Vegana i Vasa & Inna gillar H&M!

Hej på er!

Jag är nyss hemkommen från en tvåveckors-resa i USA, och skulle egentligen ha hu mycketsomheat skriva om, bl.a. hur sabla svårt det var att äta någorlunda riktig mat i staterna... istället blir det ett kort inlägg med två glada nyheter!

  • Vegana ska öppna i Vasa! :D Hurra! Vegana är alltså en vegansk restaurang som från tidigare också finns i Jakobstad. Inte en vegansk butik, som jag alltså yrat åt nån under min resa :) Jag har själv aldrig besökt restaurangen, men tycker det är helt fantastiskt! 30.7 öppnar de sina dörrar, och så fort jag har en ledig lunch hittar ni mig där!
  •  H&M av alla företag har startat en helt fantastisk kampanj, där man får föra in sina trasiga, uppanvända eller oanvända kläder och får presentkort som tack! Personligen skulle jag inte ens behöva nåt tack, jag är bara tacksam över att bli av med gamla kläder på ett hållbart sätt! Kampanjen gäller i Finlands alla butiker, och du
    kan läsa mera här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar